Продавець Redstore.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2313 відгуків
Більше 1700 відгуків! Дякуємо, ми пряцюємо для вас :)
+380 (98) 651-73-82
+380 (99) 364-31-95
Интернет-магазин RedStore.com.ua
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВесь асортимент товарів Ви можете замовити з доставкою на відділення "Нової Пошти". При оформленні замовлення ми обов'язково підкажемо Вам найближче до Вас відділення.
  • Доставка кур'єромОтримуйте Ваші покупки там, де Вам зручно. Кур'єр "Нової Пошти" доставить Ваше замовлення за зручним для Вас адресою. Вартість можна дізнатися у менеджера.
  • Транспортна компаніяМожливість доставки обраного товару іншими службами доставки уточняйте у менеджера по телефону

Способи оплати

  • Пром-оплатаВаше замовлення буде підтверджено лише після дзвінка менеджера і уточнення наявності всіх товарів в замовленні, деталей доставки даних клієнта. Якщо платіж не успішний, перевірте ліміт картки на оплату в інтернеті. Це можна зробити в додатку мобільного банку, сайті, терміналі або відділення банку.
  • Оплата на картку "Приватбанку" 4731 1856 1948 5110 Морозов АндрійПри оплаті на карту Приватбанку ви оплачуєте вартість товару + 0.5% комісії банку за переказ грошей.
  • ПісляплатаОплата при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти або у кур'єра після огляду вашої покупки.

Гарантія:

Гарантія 14 днів розповсюджується на всі товари. На деякі наші товари поширюється розширена гарантія, цю інформацію можна уточнити у менеджера по телефону.
Шановні покупці, всі наші товари доступні з доставкою в будь-яке місто України.
Оправка здійснюється з різних складів, в різних частинах України і містах. Строки доставки можуть відрізнятися від озвучених менеджером по телефону, т. к. нова пошта встановлює строк доставки після відправки.
Орієнтовний термін доставки 2-7 днів
 

Всі наші товари перед відправкою проходять перевірку на цілісність упаковки, відповідність комплектації та відсутність дефектів. При отриманні замовлення ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряйте цілісність упаковки і самого товару, а так само комплектацію. Якщо ви виявили пошкодження вантажу або відсутності комплектації обумовленої при купівлі, необхідно не покидаючи пункту видачі або у присутності кур'єра повідомити про це співробітникові транспортної компанії і скласти акт про ушкодження вантажу. В такому разі ми в найкоротші терміни зможемо обміняти Ваше замовлення на ідентичний. Ми можемо гарантувати якість своєї роботи, але не транспортної компанії, яка несе відповідальність за транспортування замовлення.

Увага! У випадку якщо ви забрали товар і після виявили дефект, пошкодження та відсутність потрібної комплектації - обмін і повернення товару неможливий, ми не можемо нести відповідальність за транспортування вантажу транспортної компанією. Будьте уважні і оглядайте ваше замовлення безпосередньо у відділенні або при кур'єрі (при доставці за адресою)

У деяких випадках (дорогий, великогабаритний або важкий товар може знадобитися часткова передоплата.

Самовивіз не передбачено.

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про захист прав споживачів
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаннями зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору ― в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Зверніть увагу, що в даному законі не зазначено, що продавець зобов'язаний відшкодовувати витрати покупця з доставки (транспортування) товару при його повернення, обмін або гарантійному обслуговуванні.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner